logo PWT polskie negatyw

- m a p a -

1923 - 2020

- szczegóły -

W związku z decyzją JM Rektora Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu zostaje ogłoszony nabór w ramach programu Erasmus+ na Rok Akademicki 2017/2018 i 2018/2019

 

HARMONOGRAM REKRUTACJI
(Studenci)

 

Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane drogą mailową nie będą rozpatrywane!

 

Wyjazdy studentów na studia (Student Mobility for Studies – SMS)

  • Rekrutacja na wyjazd na studia zagraniczne w ramach Programu Erasmus+:
  • Grudzień-Styczeń – na semestr letni bieżącego roku akademickiego
  • Maj-Wrzesień – na semestr zimowy i letni kolejnego roku akademickiego

 

Rozmowy kwalifikacyjne z języków obcych na semestr letni 2017/2018 odbędą się w sali obok Sali Senatu (ul. Katedralna 9, piętro 1). Zapisy na rozmowy kawalifikacyjne prowadzi Uczelniane Biuro Erasmus+ przy biurze Prorektora ds. promocji i współpracy z zagranicą:

  • I termin: 15 stycznia 2018 /dzień: poniedziałek / od godz. 16:00
  • II termin: 22 stycznia 2018 r. /dzień: poniedziałek / od godz. 16:00
  • III termin: 29 stycznia 2018 r. /dzień: poniedziałek / od godz. 16:00

 

Wyjazdy studentów na praktyki (Student Mobility for Traineeships – SMP)

  • Rekrutacja na wyjazdy na praktyki w ramach programu Erasmus+:
  • Rekrutacja na wyjazd na praktyki ma charakter ciągły. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci są informowani w trybie indywidualnym.

 

Korzyści:

  • wysokie stypendia
  • ciekawe miejsca studiów i praktyk na terenie Unii Europejskiej
  • nowe kontakty
  • biegłość w języku obcym
  • nabycie umiejętności w komunikacji międzynarodowej
  • doświadczenie i atrakcyjność na rynku pracy
  • zaliczenie semestru/praktyk na uczelni macierzystej
  • promocja uczelni

 

HARMONOGRAM REKRUTACJI
(Pracownicy)

 

Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane drogą mailową nie będą rozpatrywane!

 

Wyjazdy pracowników w celach dydaktycznych (Staff Mobility for Teaching – STA)

i

Wyjazdy pracowników w celach szkoleniowych (Staff Mobility for Training – STT)

 

Dokumenty na wyjazdy pracowników (STA i STT) w roku akademickim (np. 2017/2018 lub 2018/2019) w ramach Akcji Mobilność z krajami programu (KA103) należy składać w Uczelnianym Biurze Erasmus+ przy biurze Prorektora ds. promocji i współpracy z zagranicą w terminie:

  • do końca stycznia 2018 r. przy ubieganiu się o wyjazd w semestrze letnim w Roku Akademickim 2017/2018
  • do końca maja 2018 r. przy ubieganiu się o wyjazd w semestrze zimowym lub letnim na Rok Akademicki 2018/2019

 

Korzyści:

  • wykorzystanie nabytych doświadczeń i umiejętności
  • doświadczenie dydaktyczne za granicą, nowe metody dydaktyczne, włączenie wykładów do oferty dydaktycznej kierowanej do studentów
  • nawiązywanie kontaktów międzynarodowych
  • perspektywa wspólnych przedsięwzięć dydaktycznych, naukowych, publikacji, konferencji itp.
  • poznanie mechanizmów funkcjonowania innych uczelni, wydziałów, instytutów
  • możliwość publikowania w czasopismach uczelni przyjmujących
  • pozyskiwanie autorów do uczelnianych czasopism
  • korzystanie z zasobów bibliotecznych uczelni zagranicznej
  • nowe umowy bilateralne
  • porównywanie jakości kształcenia, syllabusów
  • wzmocnienie wagi mobilności w ocenie pracownika (istotne kryterium w ocenie działalności organizacyjnej i dydaktycznej)
  • promocja uczelni

 

Dodatkowych informacji udziela:

Uczelniane Biuro Erasmus+

przy Biurze Prorektora ds. promocji i współpracy z zagranicą

Mgr. Joanna Jaworska

  1. Katedralna 9
    tel. 71 327-12-00 wew. 30
    e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Ewentualne pytania można kierować również do uczelnianego koordynatora Erasmus+ (Dr Robert Goczał) drogą mailową:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Erasmus+

EU flag Erasmus vect POS

 


 

Decyzją Rektora Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu został ogłoszony nabór do programu Erasmus+ na rok akademicki 2019/2020 i 2020/2021.

 

1. HARMONOGRAM REKRUTACJI DLA STUDENTÓW

 

A. Wyjazdy studentów na studia zagraniczne (Student Mobility for Studies – SMS)

 

• Grudzień-Luty 2020– na semestr letni roku akademickiego 2019/2020
Marzec-Sierpień 2020 – na semestr zimowy i letni roku akademickiego 2020/2021

 

Rozmowy kwalifikacyjne z języków obcych na semestr letni 2019/2020 odbędą się w pokoju obok Sali Senatu (ul. Katedralna 9, piętro 1) w następujących terminach:

 

• I termin: Uzgadniany indywidualnie
• II termin: Uzgadniany indywidualnie
• III termin: Uzgadniany indywidualnie

 

Przyjmowanie zgłoszeń do udziału w Programie Erasmus+ i zapisy na rozmowy kwalifikacyjne prowadzi Uczelniane Biuro Erasmus+.

 

B. Wyjazdy studentów na praktyki (Student Mobility for Traineeships – SMP)

 

• Rekrutacja na wyjazd na praktyki ma charakter ciągły. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci są informowani w trybie indywidualnym.

Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane drogą mailową nie będą rozpatrywane!

 

2. HARMONOGRAM REKRUTACJI DLA PRACOWNIKÓW

 

A. Wyjazdy pracowników w celach dydaktycznych (Staff Mobility for Teaching – STA)
B. Wyjazdy pracowników w celach szkoleniowych (Staff Mobility for Training – STT)

 

Dokumenty na wyjazdy pracowników (STA i STT) w ramach akcji Mobilność z krajami programu (KA103) należy składać w Uczelnianym Biurze Erasmus+ w następujących terminach:

• do końca lutego 2020 r. przy ubieganiu się o wyjazd w semestrze letnim w roku akademickim 2019/2020
• do końca lipca 2020 r. przy ubieganiu się o wyjazd w semestrze zimowym 2020/2021
• do końca stycznia 2021 r. przy ubieganiu się o wyjazd w semestrze letnim na rok akademicki 2020/2021

Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane drogą mailową nie będą rozpatrywane!

 

Wszelkich informacji udziela:

 

1. Uczelniane Biuro Erasmus+
Agata Poter
Katedralna 9
tel. 71 327-12-00 wew. 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2. Uczelniany koordynator Erasmus+
dr. Robert Goczał
drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.